Senior IT-Supporter med 15 års erfaring i at løse problemer It-brugere ikke kan forklare :-)
- Sagen er først løst når kunden siger den er.
- Ægte support er når du yder lidt mere end hvad der er ønsket.
- Jo hurtigere opgaven løses jo hurtigere kan medarbejderen hjælpe firmaet med at tjene penge.
LIDT OM MIG..
Professionel it-supporter med 15 års erfaring. Jeg har i min tid supporteret utallige systemer med stor succes. Ry for at følge support opgaver til dørs. Drift af server park både virtuel og fysisk. Primær IT-Indkøber.
Mit support arbejde startede hos Coop Danmark der både indeholdt lokal it-support samt butikssupport(kasseapparater.
Efter eget ønske blev jeg snart rykket til 2.line support som indeholdt flere tekniske udfordringer. server administration, imaging.
I 2008 blev jeg igennem mit netværk opfordret til at søge en stilling hos Rezidor, nu kaldet RadissonHotels som jeg fik. Her har jeg nu været i 12 år. Hospitality er en spændende branche som dog er udfordret i disse corona tider. Hos Radisson har alle hotellerne lokal IT og mit job på hovedkontoret har så bestået af support hotellernes it-afdeling samt lokal support. Mit ansvarsområde har dertil været drift af server parken, hardware support, software support, it-indkøb, mobil support og netværks support.
Jeg samtidigt varetaget opgaven som arbejdsmiljørepræsentant lokalt der dækkede over tid fra 30-90 medarbejdere.
Har noget af det ovennævnte vagt jeres interesse så kontakt mig venligst enten på telefon eller mail.
Copyright © All Rights Reserved